dilluns, 25 de gener del 2010

Mort de fred

Aquell fred es ficava pels peus. Lentament, anava pujant per les extremitats fins a estendre's per tot el cos. Per tots els ossos. Embriagant-me en una densa boira que  ennuvolava el meu judici. Poc a poc, vaig fonent-me en un mar de silencis. De mirades cap a l'horitzó. D'una freda desconfiança cap a l'altre. Avui torna a ploure. Farà més fred. El que sempre sembla fer a la ciutat on el postmodernisme ha convertit les relacions humanes en una egoista cursa cap a la deshumanització interpersonal.


CASTELLANO: Ese frío entraba por los pies. Lentamente, subía por las extremidades hasta extenderse por todo el cuerpo. Por todos los huesos. Embriagándome en una densa niebla que me nublaba el juicio. Poco a poco, me voy fundiendo en un mar de silencios. De miradas perdidas en el horizonte. De una fría desconfianza hacia el otro. Hoy vuelve a llover. Hará más frío. El que siempre parece hacer en la ciudad donde el posmodernismo convirtió las relaciones humanas en una carrera egoísta hacia la deshumanización interpersonal.

2 comentaris:

elscliks ha dit...

estimat, jo et tapo amb un garbuix de cotó càlid i oient
t'estimo nen

Killing me sofli ha dit...

Majo, ¿se te han pegado las faltas de ortografía o qué? "¡Entrabaaaa!" Menos mal que tienes unas amigas filólogas amantes de Lapesa...